Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз трябва да го сменя, но имам канал в нас и си го сменям сам, това ще ми е трета смяна. въпросът беше това дали мога да променя, настройката на датчика без да ходя в сервиз и най вече мога ли да го изключа този датчики или каквото е там Благодаря за отговора. Ще се ходи в сервиз

    Comment


    • Някой, който не го мързи много, може ли да спретне кратко ръководство, къде точно из МЕС се нулират и настройват тия интервали, че мисля на няколко места ги имаше. Моите примерно уж ги нулирах, нищо не ми свети никъде и пише, но като дам да видя колко ми остава и все пише expired... А това си е удобно, на 156 доста го ползвах

      Comment


      • Първоначално публикувано от Travel_Mate Покажи съобщение
        Някой, който не го мързи много, може ли да спретне кратко ръководство, къде точно из МЕС се нулират и настройват тия интервали, че мисля на няколко места ги имаше. Моите примерно уж ги нулирах, нищо не ми свети никъде и пише, но като дам да видя колко ми остава и все пише expired... А това си е удобно, на 156 доста го ползвах
        Сервизния интервал го има като раздел,а "Смяна на масло" е в раздел "Двигател" .....като отвориш МЕС и се разходи из менюто,ще разбереш кое къде е ,тъкмо ще ги и запомниш.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • Първоначално публикувано от Travel_Mate Покажи съобщение
          Някой, който не го мързи много, може ли да спретне кратко ръководство, къде точно из МЕС се нулират и настройват тия интервали, че мисля на няколко места ги имаше. Моите примерно уж ги нулирах, нищо не ми свети никъде и пише, но като дам да видя колко ми остава и все пише expired... А това си е удобно, на 156 доста го ползвах
          service > adjustments > избираш, каквото искаш да промениш > execute > въвеждаш желаната стойност.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Извинявайте, че малко ще се отклоня от темата, но някой може ли да ми каже какъв е размера на говоритвлите на 159? Не Босе а нормалните?

            Comment


            • Колеги, според вас на какво може да се дължи това? Сменях си маслото онзи ден и видях това...този маркуч илзиза от турбото!? От известно време излиза звук от турбото, като все едно работи прахосмукачка, ако нещо може да подскаже това...Click image for larger version

Name:	IMG-e9efb19da9d1cc156b31184dec2df757-V.jpg
Views:	1
Size:	90.4 Килобайта
ID:	2351051

              Comment


              • Ами проверете всичко и се сменят само износените части.
                Тези от "огледалната" страна ако са здрави няма нужда да се сменят.
                Също и на носача, ако шарнира му е здрав, могат да се сменят само тампоните.

                В случая ограденото ти е един горен носач, един вътрешен кормилен накрайник и един среден тампон на долния носач.
                Ето го последното - http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1
                Т-н долен носач - среден - 38.50лв.
                156 2.0TS

                Comment


                • Ебати...отговори ти човек с опит....))....според мен послушай доверен майстор, отколкото да избиваш и набивш втулки с тампони на алуминки.....май по добре е да се смени целият елемент тоез носач....
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от alfa racer GTA
                    Ако ти се харчат повече пари "важи".

                    Ако си ново окачване като мен "важи" ако ти се харчат повече пари.

                    Аз попитах автотехника който ще го прави и той още преди да попитам тук ми посочи само тампона за смяна, а не целият носач.

                    При мен обаче има 2 особености:
                    -окачването е сравнително ново =на 13000-15000км и това го виждат всички автомеханици които са обслужвали колата и са ми го казвали.

                    При мен цената на частите само със смяната на целия долен носач +горен+щанга е около 560-590лв, а цялото предно окачване задно с биалетки ми е 800лв от Италия с гаранция 3 години на частите.
                    Новото предно окачване е единствената причина да не поръчам цяло предно окачване за 800 лв.

                    При наложителен следващ ремонт на предно окачване, вероятно като по остаряло ще поръчам цяло.
                    Отделно при мен жената ме разсея и ядоса на 2 пъти докато шофирам и това е причина за разбитите тампон на долен носач, горен носач и кормилна щанга- единият път минах през сериозна дупка, а другият път за малко да се кача на бордюра...

                    Разбра че не е здравословно да ме дразни докато шофирам.

                    Така че всичко е зависимост от състоянието на окачването.
                    ))... защо се ядосваш на жена....тя е за удоволствие, съгласявай се с нея....и нещата ще са ОК...поздрави любимата с тоя клип.....https://www.youtube.com/watch?v=Jm2kAvMhgxo....а за другото механика...много ясно, аз съм лайк тук...интернет.....другото е практика и опит...
                    Last edited by Бобби; d.m.y г., 21:59.
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • Имате късмет, че съм в настроение ... Два банана бях приготвил в торбата ... За някои хора това е последно предупреждение!
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • Отворих да погледна свещите:



                        Луфтовете бяха около 1,2 mm. Би трябвало да са 0,7 mm. На този етап ги причуках. По-натам ще ги сменя с нещо по-читаво.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • На газ е добре да са 1,2 ама ти си знаеш.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            На газ е добре да са 1,2 ама ти си знаеш.
                            Това не е вярно. Междуелектродното разстояние на свещ, проектирана за бензин следва да се намали с 0,1 - 0,2 mm. при работа на газ.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Това не е вярно. Междуелектродното разстояние на свещ, проектирана за бензин следва да се намали с 0,1 - 0,2 mm. при работа на газ.
                              Както казах, ти си знаеш. Тази инфирмация с която разполагаш е погрешна, на газ искрата трябва да е по-дълга, ти ще кажеш защо
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Аз си знам, а така също и по-умни от мен и теб, също знаят.

                                Примерно тези от NGK:

                                https://www.ngk.com.au/technical_inf...compatibility/

                                За тези, които все пак се интересуват, защо луфтът следва да се намали, ето и обяснението:

                                За да се получи искра между електродите на свещта е необходимо между тях да протече електрически ток.

                                Величината на въпросния ток е право пропорционална на напрежението между електродите и на проводимостта на средата между тях и е обратно пропорционална на разстоянието между тях.

                                Горивната смес пропан бутан - въздух притежава с около 30% по-ниска проводимост от тази на бензин - въздух.

                                Поради тази причина при работа на газ, напрежението при което започва искрата е по-високо от това при работа на бензин.

                                Ето така изглеждат двете графики на напрежението:



                                Това по-високо напрежение е нежелано, защото заради него разряд може да протече другаде, където не трябва и лошата новина е, че веднъж протекъл той през даден изолационан участък, той може да се повреди необратимо, демек да се превърне в проводник.

                                Простото решение за да се ограничи напрежението е да се намали междуелектродното разстояние.


                                Който иска спазва това правило, който не иска да го спазва, може да си направи луфта и на 3 mm.

                                Но после да не се чуди, защо трябва да сменя кабели и бобини.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:35.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X